Публічний договір (оферта) про надання інформаційно-консультаційних послуг з візової підтримки
ФОП Парахіна Катерина Анатоліївна, код ЄДРПОУ 3189211289, опубліковує цей Договір про надання послуг, що у відповідності та у розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України є публічним договором, а також у відповідності та у розумінні ст. 641 Цивільного кодексу України – публічною офертою (пропозицією), і пропонує фізичним та юридичним особам (далі –Замовник) (разом у тексті – Сторони, окремо Сторона) приєднатися до цього договору публічної оферти про надання інформаційно-консультаційних послуг з візової підтримки (далі – Договір) на визначених у ньому умовах та відповідно до обраного переліку послуг.Приєднанням до цього Договору також вважатимуться конклюдентні дії: проставлення галочки навпроти поля «Ознайомлений із публічною офертою» та/або оплата рахунку чи використання онлайн платіжного засобу для оплати за інформаційно-консультаційні послуги. У разі незгоди з умовами цього Договору укладення договору приєднання не є можливим.
1. ПОНЯТТЯ І ТЕРМІНИ.1.1. Публічний договір – цей правочин про надання та отримання послуг, який встановлює однакові для всіх Замовників умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Замовником (далі – Договір).1.2. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що міститься в публічній оферті (далі – Оферта).1.3. Акцепт – надання Замовником повної і безумовної відповіді Виконавцю на його пропозицію укласти Договір на умовах, визначених публічною офертою, шляхом оплати замовлених Послуг, що свідчить про прийняття ним публічної оферти.1.4. Виконавець — компанія “ВізаХабЕдженсі”, в особі ФОП Парахіної Катерини Анатоліївни, код ЄДРПОУ 3189211289. Адреса реєстрації: Київська обл., Бучанський р-н., м.Ірпінь, пров.Північний, 1, e-mail: .ten.rku%40tnega_asiv1.5. Замовник — дієздатна фізична особа, яка досягла вісімнадцятирічного віку, яка отримує Послуги на умовах даної публічної оферти.
1.6. Інформаційно-консультаційні послуги — діяльність Виконавця, що здійснюється за заявками Замовника, що включає в себе в тому числі, але не виключно, послуги організаційно-технічного, аналітичного та інформаційно-консультативного характеру з питань оформлення візових документів, необхідних для виїзду за кордон з туристичною метою, для працевлаштування, постійного проживання чи іншої мети. Інформація щодо Послуг розміщується у відповідних розділах на сторінці Сайту із зазначенням назви, вартості та опису Послуги.1.7. Сайт Виконавця - веб-сторінка в мережі Інтернет за адресою https://visahub.com.ua/, яка є офіційним джерелом інформування користувачів про Виконавця та послуги, які їм надаються.1.9. Заявка – замовлення Замовника на отримання Послуг, адресоване Виконавцю, яка оформлена і надана Виконавцю за допомогою програмних засобів Сайту, повідомленням на e-mail, телефонним дзвінком або іншим способом.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ2.1. Виконавець зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цією Офертою про укладення Договору про надання інформаційно-консультаційних послуг з візової підтримки, надати замовлені Замовником Послуги, а Замовник зобов’язується прийняти Послуги та сплатити їх вартість в повному обсязі на умовах, визначених в цій оферті та в термін передбачений Договором. Вартість конкретної послуги визначена на сайті або рекламних матеріалах.2.2. Всі розрахунки за даним Договором здійснюються виключно у національній валюті (гривні) за комерційним банківським курсом на день укладення Договору.
3. Права та обов’язки Виконавця3.1. Забезпечити інформаційно-консультаційну візову підтримку у повному обсязі, а саме: Консультування з питань отримання візи, заповнення візової анкети, перевірка та надання рекомендацій щодо правильності наданих документів згідно з вимогами Посольства (Консульства), створення облікового запису на сайті посольства, призначення дати співбесіди та/або подачі документів, а при необхідності, бронювання авіаквитків та готелю для Замовника з подальшим оформленням запрошень, консультація та підготовка до візової співбесіди, перевірка статусу заявки.За додаткову плату надати послуги з перекладу документів Замовника на англійську мову (у разі потреби).За додаткову плату за бажанням та за довіреністю Замовника здійснити подачу документів на візу та отримання документів після прийняття рішення з Посольства, якщо це можливо відповідно до правил подачі/видачі.Повідомити Замовника про виконання даного Договору.3.2. На момент підписання Договору, ознайомити Замовника з інформацією про властивість та характер послуг (про правила та терміни, встановлені Посольством з прийому та видачі документів, про вимоги до документів, про строки надходження документів в Посольство, про можливі причини відмови у видачі візи, тощо).3.3. Надавати Замовнику онлайн підтримку через чат, який буде створено (вайбер, телеграм або інший канал зв'язку на вибір Виконавця). Онлайн підтримка може виявлятися у формі консультацій щодо підготовки документів для подачі на візу.
4. Права та обов’язки Замовника4.1. У термін передбачений Договором, здійснити оплату, яка становить 100% від загальної суми вартості послуги4.2. Прийняти та оплатити послуги відповідно до умов цієї оферти.4.3. Надати Виконавцю усі необхідні документи для належного виконання Договору. Згідно Договору, документацію необхідно надати безпосередньо Замовником на, або до встановленого Виконавцем терміну.
5. ЦІНА ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ5.1. Ціна визначається та застосовується відповідно до обраної Замовником послуги, яка вказується на відповідній вебсторінці послуги та (або) соцмережах чи рекламних матеріалах.5.2. Розрахунки за послуги здійснюються шляхом перерахування грошей на рахунок Виконавця чи через онлайн платіжні системи, що використовуються Виконавцем.5.3. Оплата послуг здійснюється у гривневому еквіваленті згідно комерційного курсу валют станом на день оплати.5.4. Після повної або часткової оплати кошти не повертаються. У випадку, якщо Замовник сплатив за послугу (якщо це передбачалося умовами оплати), що є частиною оплати за інформаційно-консультаційної послуги не здійснив решти оплати, сума такого забезпечувального платежу не повертається Замовникові.5.5. Замовник не може вимагати зниження вартості послуг чи повернення коштів, у випадку, якщо він не скористався послугами. Моментом виконання надання послуг вважається передача в письмовому вигляді інформаціі стосовно предмету консультаціі Замовнику.5.6. У випадку часткової оплати Замовником, послуга надається пропорційно до оплаченої суми. Конкретні етапи візової підтримки визначаються в залежності від величини часткової оплати і встановлюються Виконавцем в дискреційному порядку. Надання послуг візової підтримки в повному обсязі буде здійснено тільки після повного внесення оплати за послугу.
5.ПОРЯДОК ТА ТЕРМІНИ УКЛАДАННЯ І ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ5.1. Цей Договір укладається на умовах договору приєднання (ст. 634 Цивільного кодексу України) та вважається укладеним з моменту прийняття публічної оферти.5.2. Приймаючи публічну оферту на укладення такого Договору, Замовник підтверджує, що він повністю приймає його умови.5.3. Замовник приймає (акцептує) оферту шляхом: здійснення конклюдентних дій - оплати вибраної послуги на умовах, зазначених у п.5 цього Договору. Письмова форма цього Договору згідно ЗУ «Про електронну комерцію» додатково може підтверджуватися направленням електронного листа.5.4. У випадку зміни умов виконання даного Договору (зміна дат, термінів, кількості віз, тощо) з ініціативи Замовника, даний Договір втрачає свою силу та вважається не дійсним. У такому разі потрібно буде укласти новий Договір між Виконавцем та Замовником.5.5. При порушенні п.4.1. та/або 4.3., Договір вважається розірваним з ініціативи Замовника. Здійснена оплата, при цьому, не повертається.5.6. Послуги надаються через телефон +380633672283, месенджери Facebook, електронну пошту ten.rku%40tnega_asiv, moc.liamg%402rimesiurc, viber +380633672283, telegram +380633672283, whatsapp messenger +380633672283, instagram @visa.hub.agency, @katya_parakhina шляхом надання послуг в письмовому вигляді на зазначені засоби зв`язку протягом строку дії договору до 14 робочих днів з моменту оплати або менше.5.7. Початок надання послуг відбувається з моменту оплати на рахунок Виконавця.6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН6.1. Замовник несе відповідальність за виконання даного Договору, при умові повної оплати у встановлені терміни та згідно умов даного Договору.6.2. Виконавець не несе ніякої відповідальності перед Замовником у разі:порушення Замовником положень п.3.1, 3.2.,3.3 даного Договору;виникнення проблем, складностей та негативних наслідків, що виникли внаслідок втрати закордонного паспорта Замовником;відмови та/або невідповідності надання візової підтримки необґрунтованим очікуванням Замовника, внаслідок його суб’єктивної оцінки;виникнення наслідків, пов’язаних з неправдивістю наданих для оформлення візи/віз, документів Замовника (паспорт, довідка, довіреність, прострочені візи, депортації і т.д.);У цьому випадку, Виконавець має право, в односторонньому порядку, розірвати Договір без повернення завдатку Замовника.6.3. У випадку відмови у відкритті візи Замовнику та згідно п. 1.2 Договору, кошти Замовнику не повертаються.5.4. Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати Договір до моменту подачі документів в візовий центр, чи Посольство у випадку невиконання Замовником пп.4.1., 4.2, 4.3. Договору. Виконавець повинен повідомити Замовника письмово, чи в усній формі у 10-ти денний термін.6.4. Якщо Замовник, в односторонньому порядку, відмовляється від отримання послуг Виконавця, грошовий завдаток Виконавцем не повертається Замовнику.
7. ПОРЯДОК ТА УМОВИ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ7.1. Замовник, проставлянням свого підпису під текстом Договору, надає Виконавцю цього Договору свою добровільну згоду на:обробку будь-яким способом будь-яких наданих своїх персональних даних з метою підтримання контактів між Сторонами з приводу виконання комерційних умов цього Договору, забезпечення реалізації господарсько-правових відносин Сторін цього Договору, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку;включення своїх персональних даних до баз персональних даних, власниками яких є Сторони цього Договору. Кожна з осіб, що підписала цей Договір, проставленням свого підпису під його текстом підтверджує, що кожна із Сторін цього Договору повідомила її про володіння її персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, її права як суб’єкта персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних», мету збору її персональних даних та осіб, яким передаються її персональні дані.7.2. Приєднуючись до цього Договору Замовник надає Виконавцеві право на збирання, обробку та зберігання своїх персональних даних відповідно до Політики конфіденційності. Сторони стверджують, що персональні дані фізичних осіб, які стануть або можуть стати відомі Сторонам у зв’язку з укладенням та виконанням даного Договору, будуть охоронятись відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». 8. ФОРС МАЖОР8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов'язань, якщо це невиконання викликане обставинами, що не залежать від волі Сторін, а саме: військовими діями, стихійним лихом, техногенними та іншими аваріями, страйками, локаутами, актами органів влади або управління і т.д., що унеможливлює виконання умов цього Договору (далі Форс-мажор).8.2. Форс-мажор застосовується, і Сторона, для якої він настав звільняється від відповідальності за порушення умов цього Договору, при наявності письмового підтвердження (висновок, довідка) Торгово-промислової палати України про настання форс-мажору.8.3. Сторона, для якої настав Форс-мажор, зобов'язується негайно повідомити іншу Сторону і надати підтверджуючі Форс-мажор документи.8.4. З моменту отримання такого повідомлення іншою стороною виконання умов даного Договору припиняються на весь період дії Форс-мажору. У разі дії Форс-мажорних обставин більше 3 місяців кожна зі сторін має право ініціювати припинення Договору.
9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ9.1 В разі виникнення спорів Сторони вживатимуть заходи досудового врегулювання спорів.10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ10.1 Справжня Публічна оферта вступає в силу з моменту її розміщення на Сайті Виконавця і діє до моменту її видалення з вебсайту Виконавця. У випадку, якщо Замовник не скористався послугами протягом цього терміну з особистих причин, термін дії Договору не продовжується. Виконавець має право в будь-який час внести зміни в умови і / або відкликати Оферту в будь-який момент на свій розсуд. У разі внесення Виконавцем змін в Оферту, такі зміни вступають в силу з моменту розміщення зміненого тексту на вебсайті Виконавця, якщо інший термін вступу змін в силу не визначений безпосередньо в тексті.10.2 Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадку:10.2.1 невиконання Стороною своїх обов'язків за цим Договором;10.2.2 у випадках передбачених розділом цього Договору.
11. ІНШІ УМОВИ11.1. Укладений згідно даної Публічної оферти договір про надання інформаційно-консультаційних послуг з візової підтримки, вважається укладеним на території України і таким, що діє в рамках законодавства України.
11.2. Укладений згідно даної Публічної оферти договір про надання послуг візової підтримки, набирає чинності з моменту повної оплати Послуг.
11.3. Недійсність будь-якого пункту або частини договору, укладеного згідно даної пропозиції, не призводить до недійсності договору в цілому.